Wellnesst, síelést, üdülést ajándékba? De melyiket? Gulliver Travel ajándék utalvánnyal bármelyiket!

Kiváló szálláshelyek

Téli wellness ajánlatok a Roomforum ajánlásával

Kedvelt úticélok

Kedvelt szálláshelyek

Miért érdemes regisztrálni?
  • Véleményeket írhat azokról a szálláshelyekről, ahol már járt.
  • Olvasóink bejegyzéseinek segítségével könnyebben megtalálhatja az Önnek megfelelő szálláshelyet
  • Hírlevélben értesülhet a kiszemelt szálláshelyekkel kapcsolatos új bejegyzésekről.
  • Regisztráció »
    Smartelli
    Vélemény
    718.3
    50+vélemény

    Puchner Kastélyszálló**** és Reneszánsz Élménybirtok Bikal

    Magyarország Bikal, Rákóczi út 22.
    GPS koordináták: 46.336089 18.284376Térkép

    Értékelés 8.3/10 (71 vélemény alapján.)

    Átlag 8.3
    Népszerűség:  

    Elhelyezkedés

    8.3

    Szolgáltatások

    8.5

    Gasztronómia (vendéglátás)

    8.3

    Tisztaság, kényelem

    8.4

    Személyzet kedvessége

    8.7

    Ár/érték arány

    7.8
    Térkép
    Puchner Kastélyszálló**** és Reneszánsz Élménybirtok Bikal Magyarország Bikal, Rákóczi út 22.

    Hasznosnak találta? Ossza meg ismerőseivel!:

    2.8
    Értékelés: 2.8
    Elhelyezkedés3
    Szolgáltatások5
    Gasztronómia (vendéglátás)6
    Tisztaság, kényelem1
    Személyzet kedvessége1
    Ár/érték arány1
    2019.11.23. 11:13 Írta: rezsici
    Tartózkodás időpontja: 2019. november
    Nehéz jó vélemények után egy nagyon rosszat írni, de a mi esetünk nem is szokványos. A barátnőmmel egy 2 éjszakás wellness hétvégére mentünk Bikalra, a Puchner kastélyszállóba. Már többször jártunk itt és eddig különösebb problémánk nem volt a hellyel, de most egy teljesen új helyzettel és a személyzet, valamint a hoteligazgató, a probléma megoldásához történő hozzáállásával kerültünk szembe.

    Az történt, hogy ottlétünk második napján, a délutáni fürdőzés után felmentünk a szobába ledőlni kicsit a vacsora előtt. Itt az ágyon fekve szembesültünk vele, hogy a szoba már nem egyedül a mienk, hanem megosztjuk azt egy népes EGÉR családdal.
    Az igaz, hogy előző nap én felelőtlenül egy kibontott chipses zacskót hagytam az asztalon, de mentségemre legyen szólva, arra álmomban sem számítottam, hogy azt egy egércsaláddal fogom majd később megosztani. Azt már csak remélni mertem, hogy a chipset egyedül és nem az egerekkel közösen fogyasztottam el.

    De az egészben nem is az egerek a hab a tortán, - bár megjegyzem, egy 4*-os szállóban napi 30eft/éjszaka áron nem erre számítana az ember - hanem az esemény közlésekor a személyzet személyes, és a szállodaigazgató levélbeli hozzáállása, magyarázata a dologra. Miután több képet készítettem az egerekről (Google-n megtalálod) amit sajnos nem enged feltölteni az oldal, elmentünk a recepcióra elmesélni a felfedezést, ahol a recepciós faarccal és flegmán annyit mondott, hogy "VIDÉKEN VAGYUNK, EZ VAN!".

    Az, hogy egy alkalmazott - aki NEM a tudósklub rendes tagja - ennyire képes az hagyján, de, hogy a szálloda igazgatója, aki levelében ugyanerre hivatkozik, az felháborító. Ezen érvelés mentén akkor, a fővárosi szállodák kivételével bárhol találkozhatunk egerekkel a szállodai szobákban. Megjegyzem, rengeteg wellness szállóban jártunk már szerte az országban, de még a leg lepukkantabban sem volt szerencsénk egerekhez. Másik szobát ugyan kaptunk, de a 2 éjszakás pihenés egy fél napja így is az egerek fényképezésével, a reklamációval és a költözéssel telt el.

    Csak érdekességként jegyzem meg, hogy ezt a kommentet a szálló honlapján lévő vendégkönyvbe is szerettem volna közzétenni, de úgy látszik cenzúrázzák, mert nem jelent meg. Mondjuk nem meglepő, mert itt 2000 óta csak jó vélemények vannak. Ennyit a szabad véleménynyilvánításról.

    Mindenkinek kellemes és egérmentes nyaralást kívánunk a szállóban!
    További vélemények a szálláshelyről »

    #1 Puchner Kastélyszálló**** és Reneszánsz Élménybirtok Bikal (Bikal, Magyarország)
    2019.11.25. 13:25

    Tisztelt Vendégünk!

    Ahogy Ön is írta korábbi levelében, semmilyen szálloda profiljába nem illik bele az, hogy egér legyen a szobában, az okozott kellemetlenségekért a helyszínen is, és levélben is elnézését kértük. Sajnos, olykor előfordulnak olyan hibák, amire nincs megfelelő ráhatásunk minden igyekezetünk ellenére sem. 3 éve foglalkozom vendégkezeléssel a Puchner Birtokon és ez idő alatt egyszer sem fordult elő, hogy a szobában egér vagy más rágcsáló lett volna. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ilyen probléma ne fordulhasson elő, havonta több alkalommal jön hozzánk rágcsálóirtó, a hivatalos előírásokhoz képest több alkalommal is megrendeljük a szolgáltatást, pénzt és fáradtságot nem spórolva ezzel magunknak annak érdekében, hogy épületeink kártevő mentesek legyenek. Minden területen fokozottan ügyelünk arra, hogy ezek az állatok ne okozzanak problémát, de mint Önök is láthatták szállodánk elég nagy területen fekszik. Több helyen tartunk állatokat és tárolunk takarmányt, a környéken sokan foglalkoznak mezőgazdasággal, aminek mindnek az a következménye, hogy rágcsálók nagyobb számban fordulhatnak elő.

    Nem helytálló, hogy itt elhelyezett véleménye alapján egy egész egér családról ír, míg privát levélváltásunk során - amely után írta ezt a bejegyzést, abból kifolyólag, hogy nem felelt meg Önnek az általunk felajánlott kompenzáció - egyetlen egy egérről volt szó végig és a helyszínen is végig egyetlen egy egérről beszélt. Recepciós kollégáink soha nem mondanának olyat, hogy: VIDÉKEN VAGYUNK, EZ VAN!". Személyesen és e-mailes egyeztetésünkkor is megerősítette, hogy kollégánk először nem tudott segíteni telt házra való hivatkozással, viszont alapos utánajárást követően sikerült megoldani a problémát.

    Recepciós kollégánk még a telt ház ellenére is minden tőle telhetőt megtett, hogy a segítségükre legyen. Néhány telefonos egyeztetés után kiderült, hogy egy opciós szobafoglalás betegség miatt felszabadul. A szoba minőségben ugyanazt a szintet képviselte mint a korábbi. Azonban ahhoz, hogy a megfelelő információhoz kollégánk hozzá jusson időre volt szüksége. Személyes levélváltásunkban arra hivatkozott, hogy a kellemetlen helyzet megoldása nem lehetett több 1 óránál és mialatt Önök elmentek vacsorázni, annak végeztével az új szoba készen is állt. Úgy gondoljuk, hogy a költözködés sem vehetett igénybe túl sok időt mivel az eredeti szobához képest kettő szobával arrébb elhelyezkedő szobába költöztek. Ennek tükrében az Ön által írt fél napot túlzónak érezzük.

    A mindenki számára kényelmetlen szituációt igyekeztünk a legjobb tudásunkhoz mérten megoldani, a kellemetlen élményt kompenzációval enyhíteni, amit sajnos nem fogadtak el.

    Tisztelettel:
    Kollár Márk
    szállodaigazgató

    #2 rezsici
    2019.11.26. 12:11

    Tisztelt Igazgató Úr!

    Természetesen megértem, hogy Önnek magyarázkodásával mentenie kell a helyzetet, védeni a védhetetlent, ezzel semmi baj sincs.
    A baj azzal van, hogy mindezt úgy teszi, hogy gyakorlatilag hazugnak nevez, aki túloz és elferdíti a tényeket. Az egérproblémát nyilván nem lehet letagadni, mert erről képek készültek. Azonban azt is határozottan állítja válaszában - ezzel mintegy hazugnak nevezve -, hogy Önöknél a személyzet olyat sosem mondana, hogy azért van egér, mert "VIDÉKEN VAGYUNK, EZ VAN", pedig szó szerint ez hangzott el. Ezt Ön nyilván nem is tudhatja, hiszen nem volt jelen a beszélgetésnél. Ez csak az alkalmazott Önnek elmondott verziója lehet aki mivel félti az állását, nyilván nem fogja megmondani az igazat. Megjegyzem, itt és más oldalakon lévő értékelések alapján is, nem mi vagyunk az egyetlenek akinek problémája van/volt a személyzet stílusával és több egyéb dologgal is.

    De ha már a személyzetnél tartunk, Ön arra is hivatkozik, hogy a kollégája azonnal és erejét megfeszítve mindent megtett azért, hogy másik szobát kapjunk, de ahogy ezt személyes levelezésünkkor is leírtam, ez egész egyszerűen nem igaz. Bár ezt a kommentben nem írtam le, de akkor most essen szó erről is.

    Egészen pontosan az történt, hogy amikor felfedeztük az egérproblémát amiről képeket is készítettem, lementünk a recepcióra, hogy bejelentsük a dolgot és másik szobát kérjünk. Ekkor a recepciós szó szerint szinte elhajtott minket azzal a kifogással, hogy telt ház van és az ügyeletes amúgy is elment már, így legközelebb csak reggel tudnak lépni az ügyben. Amikor visszamentünk a szobába, ismét ott rohangált egy egér amiről megint készültek képek. Ekkor újra lementünk a recepcióra már kicsit mérgesebben és közöltük, hogy csináljanak valamit, mert nem fogjuk egerekkel együtt tölteni az éjszakát. Na akkor történt előrelépés az ügyben, és kaptunk egy másik szobát.

    Itt kötnék rá az egerek számának kérdésére, amire Ön azt írta, nem tartja helytállónak, hogy a levelezésünkben egy egérről, a kommentben már egércsaládról írtam. Mivel az egérkaland nem egy időben folytatólagosan zajlott, hanem megszakítva a recepción történt reklamálással, ezért nem állítható biztosra, hogy a második egérészlelésnél az előzőleg látott, vagy egy másik egér volt jelen, de vannak erre utaló jelek.
    Még ha figyelmen kívül hagyjuk is azt az igaz magyar közmondást, hogy "ahol egy egér van ott több is van" és mivel az egérnek/egereknek nem volt ismertetőjelük valamint be sem mutatkoztak, akkor is feltétezhetjük, hogy nem egy állat volt a szoba lakója. Egyrészt, mert bár nem vagyok biológus, de iskolai tanulmányaimból úgy rémlik, hogy az egér nem magányos állat, családban, csapatban él. Másrészt, ahogy a fényképeken is látszik egy egészen kicsi, gyerekegér van a chips-es zacskón és ha csak nem volt árva, akkor joggal feltételezhetjük, hogy ha testvérei nem is, de szülei mindenképpen lehetnek. Ezért írtam egércsaládról.
    Ám így utólag belegondolva - természetesen minden feltételezés vagy gyanúsítgatás nélkül -, ha egy szállodai szobában egér/egerek vannak, akkor mi lehet a konyhában, ahol minden feltétel adott egy rágcsáló életkörülményeinek fenntartásához.

    A felajánlott kompenzációt - ami egy 10%-os kedvezmény volt legközelebbi ott-tartózkodásunkkor - pedig két egyszerű oknál fogva nem fogadtuk el.
    Egyrészt, ahogy azt levelezésükben is említettem, ez a nagylelkű felajánlás nevetséges. Bocsásson meg az őszinteségemért, de ez pont olyan, mint amikor pl. egy benzinkútnál pénzt ad a kutasnak, hogy mossa le a szélvédőt és ezzel egy benzinkutast sem akarok megsérteni. Ennél még az is jobb lett volna, ha egyszerűen csak elnézést kér és nem alacsonyít le egy ilyen felajánlás elfogadásához. Az én meglátásom szerint, egy ilyen esetben - ahol pl. nem egy piszkos lepedőről beszélünk -, nem nagyon kellene arányítani a kárpótlás mértékét a megtörténtekhez. De ez csak az én véleményem.
    A másik nyilvánvaló ok amiért nem fogadtuk el a kompenzációt, mert nem tudom miből gondolta azt az Igazgató Úr, hogy lesz legközelebb.

    Végezetül, amire nagyon kíváncsi lennék mert rendkívül tisztességtelen és inkorrekt magatartásnak tartom és mert amit Ön gondosan került az összes fórumon adott válaszaiban, az a szálloda honlapján nem megjeleníthető vélemény. Most már teljesen nyilvánvaló, hogy cenzúrázzák a szálloda honlapján lévő "Vendégkönyv" menüpont alatt megjelenő véleményeket, mert kétszer is megpróbáltam közzétenni az írásom, de sikertelenül. Rendkívül tisztességtelennek tartom, hogy csak a jó véleményeket engedik megjelenni mind a többi szállodával, mind minden olyan emberrel szemben, aki az olvasott vélemények alapján szeretné eldönteni, hogy foglaljon-e szállást Önöknél vagy sem. Szerintem, ez így kimeríti a megtévesztés fogalmát.

    Összegezve a leírtakat, itt nem is igazán az egerek/egér volt a legnagyobb probléma, inkább a személyzet hozzáállása a dolgokhoz és a tények, a történtek pontos ismerete nélküli támadó védekezés, valótlan állítások. Igaz, hogy Ön többször elnézést kért amit megköszönünk és értékelünk is, ám ennek ellenére megmaradt az egér/egerek és a személyzet viselkedése miatti negatív élmény.


    Új hozzászólás