Wellnesst, síelést, üdülést ajándékba? De melyiket? Gulliver Travel ajándék utalvánnyal bármelyiket!

Kiváló szálláshelyek

Téli wellness ajánlatok a Roomforum ajánlásával

Kedvelt úticélok

Kedvelt szálláshelyek

Miért érdemes regisztrálni?
  • Véleményeket írhat azokról a szálláshelyekről, ahol már járt.
  • Olvasóink bejegyzéseinek segítségével könnyebben megtalálhatja az Önnek megfelelő szálláshelyet
  • Hírlevélben értesülhet a kiszemelt szálláshelyekkel kapcsolatos új bejegyzésekről.
  • Regisztráció »
    Smartelli
    Vélemény
    269.1
    10+vélemény

    Hunguest Hotel Répce Gold ****

    Magyarország Bükfürdő, Európa u.3.
    GPS koordináták: 47.4032399 16.851442Térkép

    Értékelés 9.1/10 (26 vélemény alapján.)

    Átlag 9.1
    Népszerűség:  

    Elhelyezkedés

    9.5

    Szolgáltatások

    8.9

    Gasztronómia (vendéglátás)

    9.2

    Tisztaság, kényelem

    9.7

    Személyzet kedvessége

    9

    Ár/érték arány

    8.6
    Térkép
    Hunguest Hotel Répce Gold **** Magyarország Bükfürdő, Európa u.3.

    Hasznosnak találta? Ossza meg ismerőseivel!:

    4.7
    Értékelés: 4.7
    Elhelyezkedés8
    Szolgáltatások3
    Gasztronómia (vendéglátás)3
    Tisztaság, kényelem8
    Személyzet kedvessége3
    Ár/érték arány3
    2014.11.24. 18:53 Írta: Leopoldina
    Tartózkodás időpontja: 2014. november
    Hogy át lehet menni a hotelből a fürdőbe közvetlenül.
    A fenti hotelben szerveztek november 21-23 között egy orvosi kongresszust, amelyre elkísértem életem párját.
    Az én szállásdíjamat külön kellett fizetnem , nem járt a kongresszusi regisztrációhoz, de nem lehetett az utolsó napon kicheckolásnál, előre ki kellett fizetni, nehogy lelépjünk. /sicc /
    Megérkezésünkkor (kb. 17:30) megkérdezte a recepciós, hogy igényeljük-e az aznapra járó fürdőbelépőt, amire megkérdeztem, meddig van nyitva a fürdő, válasz: 18 óráig! Tehát semmi értelme nem volt a kérdésnek, hiszen mire becsekkolunk, átöltözünk, már be is zárt (volna) a fürdő, ha valójában nem 21h-ig lett volna nyitva a szauna rész , de addig volt, csak ezt a recepción - ahol adják a minden vendégnek alanyi jogon járó belépőt - nem tudják és ilyen apróságokkal nem foglalkoznak,hogy teljes felvilágosítást kapj.
    Miután sikerült kideríteni a valóságot, uccu gyorsan öltözzünk át köntösbe, és irány a fürdő, nade... a szobához jár ugyan köntös, de azt egy kártya ellenében lehet csak átvenni, a szálloda wellness részlegén, ahová így először felöltözve kell lehatolni, majd vissza szobába átöltözni, és csak ezek után uccu... Megjegyzem, kicsekkoláskor sem túl kényelmes sorban állni, hogy vissza tudjuk adni a köntöst egy kártya ellenében, ami nélkül nem lehet távozni.
    Gondolom megint azért : nehogy elvidd / sicc /
    Aztán most kezdődhetne egy élménybeszámoló nézhetetlen minőségű tv-adásról, nem mindíg működő termosztátról, buggyant üdítőről a minibárban, a lobbyban magántelefont bonyolító büfésről, miközben 4-5 ember vár a reggeli kávéjára, a kb. 26 Celsius fokon felszolgált "valamilyen" Bújdosó vörösborról, amit a kongresszus miatt egy sarokba kitelepített, teljesen hidegen tálalt vacsorához kérhettem, mivel semmilyen borlap nem!! áll rendelkezésre, de túl hosszúra nyúlna a beszámoló, csak egy nagyon jellemző esetet emelnék ki, amikor egy reggeli során feleségem jelezte a teremfőnőknek, hogy nem megy a kenyérpirító, hiszen, harmadszori pirítás után sem látszanak nyomai a kenyéren, akkor először a feleségem nem értett eme kozmikus bonyolultságú eszköz működtetéséhez, aztán miután a FŐNÖKnek sem sikerült a művelet, akkor eltünt a konyhán, és kb 10 perc múlva diadalmasan megjelent egy kosár pirítossal, hogy "Na, ugye!!". Ja másnap a kinti piritós uúgy csak dísznek volt.
    Ott tartózkodásunk alatt, egy kedves, mosolygós dolgozóval sem sikerült találkoznunk, soha senki nem kért elnézést semmiért (hogy a forró tej jéghideg, hogy a méregdrága gyümölcslé romlott a minibárban / semmi gond ezzel, előfordulhat , de mondják azt : sorry /, stb.)
    Sajnos a hotel megmaradt a régi kor szellemében tevékenykedő, egy - egyébként messze európai szinvonalú - fürdő szolgáltatásait meglovagoló, megkövesedett szemléletű vezetőség alatt működő drága szolgáltatónak. A nejem részt vett a kongresszusi vacsorán ahol a bevezető műsor alatt a tenyerébe csempészett 5 kis kocka sajtot , hogy a pezsgőhöz fogyassza. Valóban várhatott volna, de nem levest szedett , nem főételhez tányért vett , láthatóan csak egy kis nasit és ment is tovább . A hotel ig. nője rászólt , hogy legyen szíves várja meg a műsor végét. Én úgy gondolom ez nem az a vétség volt, amiért meg kell nevelni egy vendéget , rendre utasítani. Ha hangoskodik valaki , zavarja mások nyugalmát és illemsértően viselkedik , ok . Legyen meg magában a véleménye a falánk vendégről , de mérje fel, ez valóban az a szint e, ami miatt rá kell szólni..
    További vélemények a szálláshelyről »

    Új hozzászólás