Wellnesst, síelést, üdülést ajándékba? De melyiket? Gulliver Travel ajándék utalvánnyal bármelyiket!

Kiváló szálláshelyek

Téli wellness ajánlatok a Roomforum ajánlásával

Kedvelt úticélok

Kedvelt szálláshelyek

Miért érdemes regisztrálni?
  • Véleményeket írhat azokról a szálláshelyekről, ahol már járt.
  • Olvasóink bejegyzéseinek segítségével könnyebben megtalálhatja az Önnek megfelelő szálláshelyet
  • Hírlevélben értesülhet a kiszemelt szálláshelyekkel kapcsolatos új bejegyzésekről.
  • Regisztráció »
    Smartelli
    Vélemény
    2399
    200+vélemény

    Hotel Caramell ****

    Magyarország Bükfürdő, Európa út 18.
    GPS koordináták: 47.3842155 16.7820293Térkép

    Értékelés 9/10 (239 vélemény alapján.)

    Átlag 9
    Népszerűség:  

    Elhelyezkedés

    8.9

    Szolgáltatások

    9

    Gasztronómia (vendéglátás)

    8.8

    Tisztaság, kényelem

    9.1

    Személyzet kedvessége

    9.4

    Ár/érték arány

    8.8
    Térkép
    Hotel Caramell **** Magyarország Bükfürdő, Európa út 18.

    Hasznosnak találta? Ossza meg ismerőseivel!:

    3.7
    Értékelés: 3.7
    Elhelyezkedés9
    Szolgáltatások1
    Gasztronómia (vendéglátás)5
    Tisztaság, kényelem1
    Személyzet kedvessége5
    Ár/érték arány1
    2014.01.09. 08:00 Írta: vaj1971
    Tartózkodás időpontja: 2013. október
    Jól megközelíthető, a szobák jól felszereltek, van wifi mindenhol és bár hétvégén nagyon terhelt a hálózat, egy 2 PC-ből álló Internetszoba rendelkezésre áll.
    Ár-érték arány irreális, a 4*semmiképp nem indokolt. A Wellness rész túl kicsi, hétvégén borzasztóan zsúfolt, nincs hová lepakolni sem. Nincs annyi férőhely a wellness-ben,amennyien teltháznál a hotel vendégek vannak és láthatóan mindenkit beengednek utcáról is,így nincs hová letelepedni. A Sószoba kabaré:2 négyzetméter,a fal csak derék magasságig sóval kirakott. Nincsenek a medencében olyan látványelemek, amelyek a legtöbb 3*hotelben vagy a mezei fürdőkben megvannak:van 1 medence és a kicsi jacuzzi. A Gőzkabin balesetveszélyes,ugyanis a gőzbeeresztő nyílások a padok alatt vannak,így a körpadokon csak korlátozott számú ember tartózkodhat.Az udvaron egy darab kerek medence van, hasonló a nyaranta a barkácsáruházakban árult merevfalúakhoz...ezzel csinálnák végig a nyarakat?! Az egyetlen benti medence büdös, poshadt szagot áraszt:ez azt sejteti, hogy nincs naponta cserélve a víz,de ennél még durvább volt azt látni, hogy a személyzet a padló vizét simán belesepri a vendégek előtt a feszített tükrű medence túlfolyójába,amiből bőven átfolyik a medencébe is. Még egy dühítő: a köntös és a törölköző nem jár automatikusan és mivel az ember ezt egy 4* hoteltől alapban elvárja (a legtöbb 3*-ban is alap szolgáltatás), negyedórás várás után (fürdőruhában a Recepción) kerülnek elő a köntösök,ráadásul a hotel háziszabálya 5ezer forintos kauciót emleget (mi értelme is??). A hotel a Szobakulcs=Kártya rendszerrel működik, de kártya-kulcsot nem szobánként,hanem személyenként adnak és a kártyákon nincs feltüntetve a szobaszám.Így aztán gondolom egész tömegek próbálnak meg akaratlanul bejutni mások szobáiba,mert sokan összecserélik az egyforma köntösöket és a zsúfoltság miatt a székeken,itt-ott hagyott kártyákat. Masszázs:férfi masszőrt kaptam, a masszírozással alapvetően elégedett voltam, de az ígért újjászületés helyett feszengtem,mert teljesen le kellett vetkőznöm (zsírégető masszázs).Máshol ezt úgy csinálják,hogy pl.az épp nem masszírozott testrészeket letakarják. A bár és az étterem italárai dermesztőek, a közeli Ausztriában ennyiért 5* jár és valódi újjászületés. Nincsenek vendég tájékoztató táblák,feliratok, a vendégek hosszan kóvályognak, mert nincs kiírva merre a masszázs,a kezelők,stb. Étterem:nem is hazánkban lennénk, ha 100%-os gyümölcslé és igazi kávé lenne reggelire...jön a napközit idéző pótkávé és az agyonvizezett alma, meg narancslé,utóbbit még külön jegezik is...
    További vélemények a szálláshelyről »

    #1 [nem regisztrált felhasználó]
    2014.01.09. 21:13

    Tisztelt vaj1971

    Valószínűleg sok mindenben igazad van, ez is egy vélemény személy szerint nekem már a szálloda elhelyezkedése sem tetszik de ez is csak egy magánvélemény. Ellenben engedj meg egy két észrevétel a leírtakkal kapcsolatban. Fürdőköntös kérdése nem csillagszámhoz kötött, hanem szolgáltatóhoz, vagy ad automatikusan vagy nem. Általában tapasztalati úton szokott elmaradni a szobai bekészítés (megszaporodó "ellopások"), bekészítéssel indul majd az idők folyamán átalakul kauciós szolgáltatássá, de ez sem általános. Szobakártya-köntös kérdése... Erre egy példát írnék, ha a pl. szulák madár több tízezres kolóniában megtalálja párját és fiókáját miután visszatér a halászatból, talán elvárható, hogy egy ember is megtalálja lényegesen kisebb kolóniában a saját cuccát, elvégre is fejlettebbek vagyunk egy madárnál legalább is ezt mondják. Nem hiszem, hogy a szálloda hibája lenne ez. A kártyákra pedig azért nem illik, érdemes szobaszámot írni, többek között, mert így a "nem megfelelően gondolkodó, cselekedő" vendégek, esetleg ezt kihasználva átnéznék és magukévá tennének olyan dolgokat amikhez semmi közük. Ez a rendszer is, ha nem is nagyon, de a szobában hagyott értékek védelmét hivatott szolgálni.


    Új hozzászólás